Generelt
Nærværende handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på www.ph-hegn.dk. Alle kan som udgangspunkt handle på www.ph-hegn.dk. Webshoppen er dog baseret på salg til privatpersoner og er derfor udelukkende omfattet af regler og betingelser gældende herfor. Alle kontrakter indgås på dansk og der er ikke indgået bindende købsaftale med PH-Hegn ApS før der er modtaget ordrebekræftelse herfra.
Priser
Priserne på www.ph-hegn.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inklusive 25% moms, med mindre andet er angivet. De angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland, Færøerne, og ikke bro faste øer. Der tages forbehold for evt. afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl. Fragtprisen vises i indkøbskurven.
Betaling- & betalingsbetingelser
Alt smedejern laves efter bestilling og har en leveringstid på ca. 3 måneder.
Automatikker og dørtelefoner hentes fra fjernlager. Leveringstid ca. 2-3 uger
Komposit hegn Leveringstid ca. 2-5 dage. Forventet leveringsdato, er kun vejledende og ph-hegn.dk kan ikke drages til ansvar for om varerne leveres på denne dato.
Betalingen består af et aconto beløb på 35% af varens pris betales ved bestilling. Restbeløbet På 65 % hæves først på dit kort, når varerne sendes eller efter endt montering. Det skal bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Mulige betalingsformer på www.ph-hegn.dk er: Dankort / Visa Dankort (Gebyr 0 kr.) Bankoverførsel (Gebyr 0 kr.) mobilepay (Gebyr 0 kr.). eller financering af købet gennem Santander Payever. Der tages ikke gebyr ved betaling på www.ph-hegn.dk,. Vælger du at betale via almindelig bankoverførsel, gør vi opmærksom på, at der kan gå 1-3 bankdage før vi har modtaget indbetalingen. Herefter sendes varerne.
PH-Hegn fragtpriser:
Port automatik og telecom Leveres med pakke post eller på palle med fragt mand priser vises i tjek out.
Smedejern leveres med sættevogn der har medbringer truck, så det er muligt at læsse af de fleste steder, vognmanden kontakter jer Ca. 1 time før aflæsning.
Ved køb af hegn, låge, svingport uanset mængde:
- Sjælland / Fyn Pris 2000,-
- Jylland Pris 3000,-
Ved køb som inkluderer Svæveport og ovenstående varer:
- Sjælland / Fyn Pris 4000,-
- Jylland Pris 6000,-
Ved levering på ikke brofaste øer, oplyses fragtprisen ved forespørgsel.
Har i spørgsmål til levering, er i velkommen til at kontakte os på:
kunde@ph-hegn.dk eller 71999006.
Levering
Levering forudsætter, at ph-hegn.dk´s vognmand kan køre frem til kundens adresse med lastbil og foretage forsvarlig aflæsning. Tilkørselsforholdene og adgangsvejen til aflæsningsstedet skal være ryddet og have en frihøjde på 4 meter uden hængende grene fra træer samt en fribredde på 4,2 meter, så lastbilen kan komme frem.
ph-hegn.dk´s vognmand stiller pallen med varer, hvor han skønner, at der kan foretages forsvarlig aflæsning. ph-hegn.dk fralægger sig ansvar for om pallerne kan vælte efter aflæsning. Såfremt ph-hegn.dk´s vognmand skønner, at der ikke kan foretages forsvarlig tilkørsel eller aflæsning, vil varen blive kørt retur til nærmeste lager, hvorfra kunden enten selv kan sørge for afhentning af varen eller træffe aftale med ph-hegn.dk om ny levering. Bemærk, at det er kundens ansvar at sikre sig at tilkørsels- og aflæsningsforhold er anvendelige for vognmanden, eller at gøre ph-hegn.dk opmærksom på et egnet aflæsningssted for vognmanden. Aftale om ny levering medfører, at kunden skal dække omkostningen for den ekstra transport, typisk mellem 400 og 800 kroner. Er du i tvivl om dine tilkørsels- eller aflæsningsforhold er anvendelige bedes du kontakte www.ph-hegn.dk´s kundeservice. Du har ved bestilling mulighed for at anføre bemærkninger omkring leveringsforhold, som vi kan videregive til vores vognmænd.
Du kan også ved din bestilling oplyse et telefonnummer som vognmanden kan kontakte dig på når han kører til din leveringsadresse, så du har mulighed for at være til stede ved aflæsningen, eller hvis vognmanden får brug for at kontakte dig i forbindelse med aflæsning.
Garanti
PH-hegn.dk yder ikke selvstændig garanti på leverede varer. Køber accepterer udelukkende at kunne rejse krav i henhold il en leverandørgaranti for en vare direkte over for leverandøren, idet sælger alene videreformidler oplysning om en eventuel leverandørgaranti til køber
Reklamationsret
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget – f.eks. nogle varer mangler eller at varen ikke opfylder varebeskrivelsen.
Ved modtagelse af varen vil vi anbefale at du hurtigt undersøger den, for at sikre at den er i overensstemmelse med det bestilte.
Hvis du konstaterer en mangel ved en vare, skal du reklamere til ph-hegn.dk e-shop inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejl eller mangel. Hvis du reklamerer inden to måneder efter, at du har opdaget manglen, bliver reklamationen altid betragtet som rettidig.
Hvis reklamationen er berettiget, vil ph-hegn.dk refundere rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, anbefales det at du sender en mail til kunde@ph-hegn.dk.
Hvis en vare konstateres defekt ved leveringen, så anbefaler vi at anvende den originale emballage til returforsendelsen. Venligst undgå at påklistre mærkater eller skrive direkte på salgsemballagen, men anvend fragtemballagen til dette.
Hvis varen er mangelfuld, kan du kræve, at ph-hegn.dk afhjælper manglen eller leverer en ny og mangelfri vare. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget samt at afhjælpning eller omlevering ikke er mulig eller medfører urimelige omkostninger for ph-hegn.dk
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. www.ph-hegn.dk kan ikke gøres ansvarlig for indirekte følgeskader, som varer solgt af www.ph-hegn.dk måtte have skabt, hvis varens stand er i orden og hvis fragt og levering er foregået efter vores betingelser. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Returret/fortrydelsesret
For alle handler over nettet har du mulighed for at fortryde dit køb i henhold til forbruger- aftaleloven §17. Fortrydelsesfristen er 14 dage og løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget dine varer. Du kan også fortryde din bestilling ved at undlade at modtage varen. I begge tilfælde skal du være opmærksom på, at du skal afholde alle transportomkostninger, plus er håndterings gebyr på 15% af købet.
Såfremt du fortryder dit køb, vil det nemmeste være at du sender os en email, hvor du fortæller os, at du fortryder købet samt beskriver hvordan du ønsker at returnere varen til vores lager. Ved returvarer skal følgende være opfyldt:
Varen skal leveres tilbage i samme stand og mængde, som du modtog den.
Vores adresse finder du under kontakt.
Efter opstart af produktion gælder returret/fortrydelsesretten ikke ved køb af PH Hegn og Smedejernsprodukter, da disse varer er specialfremstillet.
Dine personlig oplysninger
For at kunne gennemføre et køb på www.ph-hegn.dk skal du som minimum oplyse om følgende: navn, adresse, post nr., by, telefonnummer og e-mail adresse. Disse data transmitteres og lagres elektronisk i krypteret form og gemmes i minimum 5 år. Oplysninger afgivet til www.ph-hegn.dk er tilgængelige for direktøren og de ansatte i PH-Hegn ApS men videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Som registreret hos ph-hegn.dk, har du ret til at gøre indsigelse mod registreringen, samt ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder er du sikret via persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed, bedes rettet til ph-hegn webshop’s kundeservice via e-mail: kunde@ph-hegn.dk.
Produktansvar
ph-hegn.dk er ikke i noget tilfælde ansvarlig for tidstab, driftstab, tabt fortjeneste eller andet indirekte tab, som følge af mangler ved de leverede varer. ph-hegn.dk fraskriver sig ethvert ansvar for eventuelle trykfejl i tekst, priser m.m., fejl i illustrationer/fotos, systemfejl, udsolgte varer, varer i restordre, leveringstider/forsinkelser, kunders fejlbestillinger og force majeure.
Montage (Hvis dette fremgår af faktura eller ordrebekræftigelse)
Med mindre andet er aftalt, fjernes eksisterende hegn og beplantning af kunden. Kunden reetabler selv. Arbejdsområdet skal værre ryddet og tilgængeligt, så arbejdet kan udføres uden hindringer for vores montører. Har kunden kendskab til placeringen af nedgravede kabler eller lignende, bedes kunden oplyse dette til vores montører for at undgå evt. skader. Vi tager forbehold for evt. ekstraomkostninger I forbindelse med skjulte kabler, fundamenter og lignende under terræn. Reetablering af evt. belægninger og bortkørsel af overskydende materialer (jord m.m.) er ikke inkluderet medmindre det er angivet.
Cookies
For at forbedre brugeroplevelsen på www.ph-hegn.dk, anvendes der cookies på hjemmesiden. Cookies er en standardteknologi, som de fleste hjemmesider bruger i dag. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser og registrerer dig som unik bruger. En cookie kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer. Der lagres ingen personlige informationer i vores cookies, de bruges udelukkende til vores statistikmodul i forhold til hvilke sider der besøges, hvilke varer der sælges, og hvordan trafikken er på webshoppen generelt. De indsamlede data, bruges til at forbedre webshoppen, sortimentet og den generelle brugeroplevelse.
Ved yderligere spørgsmål kontaktes www.ph-hegn.dk, Huginsvej 16, 4100 Ringsted på telefon 71 999 006 eller på email kunde@ph-hegn.dk. CVR nr. 38522523